klasszverdak
klasszverdak
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Naptár
2024. Július
HKSCPSV
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
03
04
<<   >>
 
Ne lopj!
 
Chat
Név:

Üzenet:
0 / 250
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
G-mail belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
Heti hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Szavazás
Melyik a kedvenc autó márkád?

Opel
Mustang
Ferrari
Audi
BMW
Kia
Shelby
Lada
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Hírek
Hírek : Próba: Audi TT Coupé, RS4, S6, S8 - 2006

Próba: Audi TT Coupé, RS4, S6, S8 - 2006

mazsola  2006.10.19. 17:10

Először az RS4-est próbáltuk ki, aztán a TT Coupét, aztán az S6-ost, végül az S8-ast. Ha valaki ennyitől még nem ájult el, csak azért lehet, mert nem tudja, hogy a négy modellből három is több mint 400 lóerős.

Az Audi nagyszabású sportautó bemutatót szervezett a Hungaroringre. Így nevezték el: Audi Sportscar Experience. Annyit előre elárultak, hogy nemcsak bóják közötti pilinckázás lesz, hanem mehetünk rendesen a pályán is. Kipróbálhatjuk az RS4-est – V8, 420 LE, 430 Nm, 0-100: 4,8 s -, a TT Coupét – V6, 250 LE, 320 Nm, 0-100: 5,7 s -, az S6-ost – V10, 435 LE, 540 Nm, 0-100: 5,2 s - és az S8-ast – V10, 450 LE, 540 Nm, 0-100: 5,1 s. Vidám kompánia, szó se róla, de a legszebb az egészben az, hogy megígérték, megmutatják az Audi vadonatúj, a Lamborghini Gallardo alapjaira épülő középmotoros sportkocsiját, az R8-at is. Ez a sok böszme kombi 5,3 másodperc alatt van százon Ez a sok böszme kombi 5,3 másodperc alatt van százon Reggel kilenc órakor már a Hungaroringen kellett lenni. A reggeli csúcsforgalom ellenére nem nagyon késett el senki, szép számmal gyűltünk össze, valamelyik kolléga meg is jegyezte, hogy érdekes módon, amikor mentőautót adományoz XY cég, valahogy mindig kevesebben jövünk. Gyarló az ember, ez van. Lépjünk túl rajta, és foglalkozzunk inkább az autókkal. Audi RS4 0-100 km/h: 4,9s 0-100 km/h: 4,9s Ez a most kapható leggyorsabb Audi. Az orrában hosszában elhelyezett V8-as motor 4,2 literes, és literenként 100 lóerő a fajlagos teljesítménye. Ez a brutális szerkezet kevesebb mint öt másodperc alatt gyorsítja százra az autót, ami elképesztő érzés. Az RS4 annyira durván jól ment, hogy utána az egyébként gyors és erős TT egy rövid ideig kifejezetten szerencsétlennek tűnt. Az RS4 motorjának a látványa is hátborzongató Az RS4 motorjának a látványa is hátborzongató Ez az autó mindent tud. A hajtása, a futóműve, a váltója, a motorja, a fékjei egyaránt tökéletesek, az RS4 ennek következtében minden szituációban agilis és gyors, keményen megy, nem billeg, remekül fordul, gyönyörű a hangja is, mégsem sportautó, hanem minden hájjal megkent, extrém módon sportos középkategóriás limuzin, avagy kombi. Avagy kabrió. A karvalylámpa az RS4-nek is jól áll A karvalylámpa az RS4-nek is jól áll 22,5 millió az ára, amiért már sok minden mást is lehet kapni. Ha sportautót akarunk, akkor valami laposabb, hangosabb, keményebb szörnyeteget, ha meg limuzint, puhábbat, csöndesebbet. Az RS4 nem egy véresszájú vadállat, ahhoz túlságosan szofisztikált, egy luxuslimuzinnál viszont jóval hangosabb, keményebb. Más oldalról viszont egy teljes értékű családi autó, amivel kényelmesen, praktikusan utazhatunk, de ha kedvünk tartja, versenypályán alázhatjuk a népeket. Mindkét állítás igaz, nézőpont kérdése, ki mit lát benne. Érdekes öszvér, annyi szent. Audi TT Coupé 3.2 V6 0-100-ra gyorsulni 5,7 másodperc alatt még soha nem tűnt olyan keservesnek, mint mikor az RS4-ből átültünk a TT-be. Hiába, no, 250 lóerő az nem 420. A relatíve visszafogott motorerő miatti hiányérzet azonban csak az első kanyarig tartott, a TT ugyanis amennyivel gyengébb, laposabb és kisebb, annyival sportosabb és élménydúsabb, mint az RS4. Rövid fejtágítás előzi meg a vezetési gyakorlatot Rövid fejtágítás előzi meg a vezetési gyakorlatot Ezt tényleg sportautónak szánták, és ez minden mozdulatán érződik. Nagyon közvetlen, folyamatosan mozog alattunk, szépen pakolja a fenekét, ahogy kell. A DSG váltó remek, és nagyon jó érzés, hogy a földön ülünk. A V6-osnak gyönyörű hangja van, kell a fenének az a sok fölösleges henger, és persze a 250 lóerő is bőségesen elég egy jó kis élményautózáshoz, akár versenypályán is. A 3,2-es TT alapára valamivel kevesebb mint 14 millió, a DSG, pardon, S-tronic váltósé meg valamivel több. Nem kevés, ha belegondolunk, hogy 12,5 millióért már Z4-est is kaphatunk, de – ó, milyen nehéz ezt leírni – a TT-vel izgalmasabb autózni. A régit sokan szidták, hogy nem elég sportos, nem elég élvezetes, hát ezt az újat szerintem nagyon telibe trafálták. Audi S8 Az elegáns óriásban alig érezni a sebességet Az elegáns óriásban alig érezni a sebességet Viccesen semmilyen egy böszme luxusbálnával 5,1 másodperc alatt elérni álló helyzetből a százat. A V10-es hangja talán a legcsodálatosabb, amit valaha is hallottam, az RS-4-es motorjánál két oktávval mélyebb őrült brummogás, de ha nem tudnám, nem hinném el, hogy ilyen keményen megy. Az S8 közel két tonnát nyom, és több mint öt méter hosszú, egyáltalán nem érezni benne a sebességet, de ez nem is baj. Vészfékezési gyakorlat, aki bóját talál, az tör vagy gyilkol Vészfékezési gyakorlat, aki bóját talál, az tör vagy gyilkol Az S8 nem akar másnak látszani, mint ami valójában: tökéletes kényelmet nyújtó luxusautó, eszeveszett motorerővel. Nem tudom, ki vesz ilyen autót 30 millióért, ki az, akinek nem elég a sima 4,2-es A8-as 335 lóereje, de meg tudom érteni. Ha már lúd, legalább legyen V10-es. És húzzon, mint a veszedelem. És közben legyen pontosan ugyanolyan kényelmes, mint bármelyik hasonló bálna. Ha majd egyszer sok pénzem és nagy hasam lesz... Audi S6 0-100 km/h: 5,3 s 0-100 km/h: 5,3 s A V10-es nem forog annyit, mint a V8-as A V10-es nem forog annyit, mint a V8-as Ahogy az RS-4-et, az S6-ost sem értettem teljesen. Természetesen ez is rémisztően gyors, hiszen ugyanaz a V10-es van benne, mint az S8-asban, és nagy méretéhez képest meglepően jól fordul, de én akkor már nem állnék meg félúton, megvenném a nagytesót. Az S6 24,5 millióba kerül, az S8 kábé 20 százalékkal kerül csak többe, a presztízse viszont sokkal-sokkal nagyobb. Igaz, az S6 valamivel agilisabb, de a célközönség vélhetően kevés gumit és benzint füstöl el versenypályákon, annál többet utazik kényelemben, békességben, abban meg egyértelműen az S8 a jobb. Persze az S6 is remek jármű, szép, erős, gyors, kényelmes, stb.stb. De nekem akkor is a Nagy Hal kéne. Világszenzáció, avagy az R8-as testközelből A nagy leleplezés A nagy leleplezés És alig egy héttel Párizs után a saját szemünkkel láthattuk az R8-at, a középmotoros Audi-sportkocsit, ami a Lamborghini Gallardo alapjaira épül. Egész délelőtt csinos szürke köpenyben volt, aztán ebéd után nagy csindraddattával lerántották róla a leplet. Megfogdostuk, megnézegettük, beleültünk, lefotóztuk, ámuldoztunk. Az életben is nagyon szép és igényes, nemcsak a képeken, kár, hogy ez csak statikus bemutató volt. Meghallgattuk, hogy az autóban a Le Mans-i bajnok génjei élnek tovább, hogy az összkerékhajtási rendszer általában a hátsó tengelyhez juttatja el a nyomaték nagyobbik részét, de ennél sokkal izgalmasabbnak tűnt a hátsó szélvédő alól kikandikáló 420 lóerős V8-as FSI-motor, és az autó maga. Részemről alig várom, hogy kipróbálhassam, bár úgy érzem, most egy időre sikerült betelnem az Audi szörnyetegeivel. Ön melyiket választaná? A 420 lóerős V8-as kikukucskál a hátsó szélvédőn A 420 lóerős V8-as kikukucskál a hátsó szélvédőn

 
Welcome
 
Számláló
Indulás: 2006-07-17
 
Szavazás
Az előző héten sajnos nem lett hét autója.
Melyik a hét autója?

Opel Astra
Audi A5
Kia Rio
Shelby Cobra
Lada Samara
Lada Silhouette
VW Golf
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Óra
 
Szavazás
Mi a legjobb az oldalon?

Hírek
Képek
Fórum
Hét képe
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Más autós oldalak
 
Autós térkép
 
Szavazás
Milyen az oldal?

Nagyon király!
Király!
Jó!
Jó de nem a legjobb
Nem jó
Pocsék
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 

Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!